کهگیلویه و بویراحمد

استاندار: چرا گچساران با این همه ظرفیت درصد بیکاری ۲۷ درصدی دارد

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران سید علی احمد زاده در آیین معارفه فرماندار گچساران اظهار کرد: اثرات دموکراسی یا مردم سالاری دینی دو بعد دارد،حکومت ما هم دارای این دو بعد است و بر ای تشکیل دولت مقبولیت لازم است.

وی بیان کرد: مردم با رای دادن خود نشان‌می دهند آن دولت‌مقبولیت مردم است، مقبولیت و مشروعیت در کنار هم قرار دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر تمام‌نکات را رعایت کنید مقبولیتی که مردم برای شما آمده اند محبوبیت نیز خواهد شد.

احمدزاده عنوان کرد: باید‌ جهادی خدمتگذار مردم باشید ،معیار این است اگر کاری به ما سپرده شد چگونه آن را انجام خواهید داد،از شما می خواهم قوی و خوب کار کنید مردمی که اینگونه از شما حمایت‌می‌کنند لابق خدمات ماندگار هستند.

وی گفت: مردم هستند که انقلابی در تمام صحنه ها حضور دارند و پشت نظام محکم ایستاده اند و با حمایت‌ مردم توانستیم نقشه های دشمنان را خنثی کرده و بار دیگر اتحاد را به دنیا نشان دهیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید مردم پشتوانه شما باشند باید خدمتگزاری صادق و بدون تبعیض باشید.

احمد زاده بیان کرد: مردم انتظار داشتند کسانی پای کار بیایند که انقلابی بودن را سر لوحه خود قرار دهند و اینگونه دولت آقای رئیسی انتخاب شد.

احمد زاده بیان کرد: فرماندار گچساران باید همه مردم را به دور از هرگونه جریان سیاسی و طایفه‌ای ببینید و‌ جهادی به همه شهروندان خدمت کند.

وی افزود: شما فرماندار همه مردم گچساران و همه جناح ها هستید، به همه توصیه می کنم برای مردم کار جهادی و انقلابی انجام دهید و گره از زندگی مردم باز کنید تا مردم مشکل نداشته باشند و این گونه است که به ما مراجعه نمی‌کنند.

احمد زاده اظهار کرد: مردم آمدند تا از آقای اتابک تشکر کرده و از شما فرماندار جدید بخواهند که خدمت جهادی را سرلوحه کار قرار دهید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گچساران دارای یک فرهنگ و تمدن خاصی است و این شهرستان از لحاظ فرهنگ در سطح بالایی در کشور برخوردار است و از نظر نفت به عنوان ابر مخزن نفت مطرح بوده و دارای مردمی ولایت‌مدار و شهیدپرور است و اعتصاب شرکت نفت در این شهرستان در تاریخ ماندگار شد و در تمام صحنه های انقلاب جهادی حضور داشتند و نقش سازنده گچساران هیج گاه فراموش نمی شود.

احمدزاده بیان کرد: انتظار می رود کارهای ما در تراز گچساران باشد، از شما می خواهم به حاشیه ها نپردازید و در اصل کار باشید و خدمتی ماندگار انجام دهید.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: گچساران‌ نیازمند تحول بنیادی است چون دارای نفت و گاز است و بقیه کشور نیز از آن بهره مند هستند.

احمد زاده بیان کرد: ما به دنبال این هستیم تا در صنایع نفت و‌گاز سرمایه گذاری بیشتری انجام شود.

وی افزود: پالایشگاه گچساران‌ جز مطالبات ما بوده و نیروگاه سیکل ترکیبی برق باید‌ پیگیری شده و به سرانجام برسد و دشت های امام زاده جعفر و لیشتر نیز تامین آب گردد.

احمد زاده بیان کرد: حیف است با این همه استعداد ۲۷ درصد مردم آن بیکار باشند،گچساران استعدادهای بزرگ دارد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا