چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری: مسئولان باید فاصله‌شان را با مردم کم کنند/ در برخورد با فساد رحم نکنید

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، غلامعلی حیدری عصر امروز از مجموعه شهرداری و شورای شهر شهرکرد بازدید سرزده‌ای داشت و در ادامه در  جلسه‌ای با شهردار، اعضای شورای اسلامی و معاونین و مدیران شهرداری شهرکرد با بیان اینکه شهرداری ساماندهی ورودی‌های شهر را در دستور کار باید قرار دهد، گفت: در راستای تحقق اهداف و برنامه‌ها باید مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه حرکت کند و در این برنامه تمامی موارد از جمله حمل و نقل، ترافیک، مبلمان شهری، توسعه فضای و… در آن پیش‌بینی شود و مبلمان شهری شهرکرد باید به‌گونه‌ای باشد که همچون نگین بدرخشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای توسعه استان و شهر باید از مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنیم، افزود: از ظرفیت صاحب‌نظران، دانشگاهیان و نخبگان باید برای رفع مشکلات بهره‌گیری شود.

وی بیان کرد: تحقق بودجه شهرداری مطلوب نیست بنابراین در راستای تحقق بودجه باید شهردار، هر ۳ماه یکبار گزارش روند تحقق بودجه را پیگیری کند و در راستای پیگیری پروژه‌ها می‌طلبد سامانه رصد پیشرفت فیزیکی در شهرداری راه‌اندازی شود.

لزوم احداث شهرک سلامت و گردشگری در شهرکرد

حیدری با بیان اینکه شهرک سلامت و گردشگری در شهرکرد باید راه‌اندازی شود، ادامه داد: نامگذاری این شهرک‌ها بسیار حائز اهمیت است چراکه با راه‌اندازی این شهرک‌ها یک برند برای مرکز استان ایجاد می‌شود.

وی ارتباط شهرداری با مردم را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: مردم باید مزه تغییر در رویکردها و تلاش مدیران جهادی را بچشند که یکی از راهکارهای آن، آموزش کارکنان در نحوه برخورد با ارباب رجوع است چراکه شهرداری یکی از مکان‌هایی است که مردم با آن ارتباط زیادی دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهرداری باید به‌صورت مستمر از مناطق، نواحی و سازمان‌های تحت نظر سرکشی داشته باشد تا بتواند موارد و مشکلات را رصد و پیگیری کند و نظارت جدی بر عملکرد نیروها در دستور کار قرار گیرد.

مردم با هزاران امید شما را انتخاب کردند

حیدری با بیان اینکه مسئولان باید فاصله‌شان را با مردم کم کنند، خاطرنشان کرد: مردم با هزار امید شما را انتخاب کردند، بنابراین نباید برای منافع شخصی کار کنید و پاک‌دستی را اولویت اول کاری خود قرار دهید و به دور از زد و بند، اقدامات انجام و در برخورد با فساد رحم نکنید.

وی افزود: مزین نمودن خیابان‌ها به نام شهدا، چابک‌سازی سیستم، استفاده از تکنولوژی‌های روز، استفاده از ظرفیت‌ها در راستای بهسازی بافت فرسوده، توجه به توسعه فضای سبز، استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در اجرای پروژه‌ها، انجام کارهای مشارکتی با شهرداری‌‌های شهرهای بزرگ و جذب سرمایه‌گذار باید در اولویت کار شهرداری مرکز استان قرار گیرد.

در پایان استاندار چهارمحال و بختیاری عهدنامه مدیران دولت مردمی را به شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرکرد ابلاغ کرد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا