گیلان

استاندار گیلان: از سرمایه‌گذاری در بخش صنایع هوایی در گیلان استقبال می‌کنیم

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، اسدالله عباسی شامگاه امروز در دیدار معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به بازدید امروز خود از نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در رشت و غرفه این سازمان، تولیدات داخلی را افتخاری برای کشور و مردم خواند و اظهار کرد: ایران اسلامی توانمندی‌های بالایی دارد که با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رویکرد رئیس جمهوری، باید از آن‌ها برای تعالی کشور استفاده کرد. 

وی موقعیت کم نظیر جغرافیایی گیلان، مزیت‌هایی ازجمله منطقه آزاد انزلی، نیروی انسانی و فارغ‌التحصیلان نخبه در استان را از موهبت‌های گیلان بیان کرد و گفت: آماده انجام هرگونه هماهنگی در استان برای گسترش فعالیت‌های مرتبط هستیم. 

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت کریدور شمال – جنوب و جایگاه گیلان در تکمیل این کریدور مهم، از سرمایه‌گذاری در بخش صنایع هوایی در استان، استقبال کرد. 

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از ملاقات با استاندار گیلان و بازدید او از غرفه این سازمان در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید اظهار کرد: صنعت هوایی، ویژگی‌هایی منحصربفردی دارد و یکی از عوامل موفقیت ما، وحدت فرماندهی در این صنعت است که توانسته‌ایم روند تکاملی را بپیماییم. 

امیر افشین خواجه‌فرد تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای اهتمام در رشد کشورمان در این صنعت را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی گیلان، با توسعه صنعت هوایی، می‌توانیم حجم بالایی از اشتغالزایی را در این خصوص در استان ایجاد کنیم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا