گیلان

استاندار گیلان: خانه به خانه مردم را واکسینه کنید

به گزارش برگزیده های ایران از صومعه‌سرا، اسدالله عباسی، استاندار گیلان صبح امروز به همراه ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسؤولان محلی صومعه‌سرا از مرکز واکسیناسیون حجاب این شهرستان بازدید کرد.

استاندار گیلان در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شهرستان صومعه‌سرا با تقدیر از مشارکت و همکاری گروه‌های فعال در واکسیناسیون، بر لزوم تسریع در اجرای این سند ملّی تاکید کرد.

عباسی با حایز اهمیت برشمردن واکسیناسیون در کنترل اپیدمی کرونا، اجرای طرح شهید سلیمانی را جهت یافتن افرادی که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند، مثمرثمر دانست.

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم بهره‌مندی از نظام شبکه بهداشت تأکید کرد و افزود: برای رسیدن به سطح هدف‌گذاری شده واکسیناسیون لازم است، درب خانه‌های مردم را بزنیم و آنها را با واکسینه کردن نسبت به این بیماری، ایمن کنیم.

وی، اجرای سند ملّی واکسیناسیون در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه گیلان در هر دو دز واکسن کرونا در سطح بسیار بالایی قرار دارد و باید با تسریع و شتاب در آن از تشکیل موج ششم این بیماری پیشگیری شود.

استاندار گیلان همچنین در حاشیه گفت‌وگو با متقاضیان دریافت واکسن در صومعه سرا از آنها خواست تا در تشویق افراد پیرامون خود نسبت به تزریق واکسن اهتمام داشته و مشارکت کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا