اردبیل

استان اردبیل میزبان شهید گمنام می‌شود/ جزئیات برنامه‌های استقبال از شهید گمنام در اردبیل و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، رضوان باقلاچی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که با محوریت استقبال از شهید گمنام در استان برگزار شد، از هماهنگی برای استقبال پرشور از این شهید گمنام در استان اردبیل و شهرستان اصلاندوز خبر داد.

وی افزود: شهید گمنام روز سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده وارد استان شده و با برگزاری مراسم استقبال برای تشییع به شهرستان اصلاندوز بدرقه می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم شبی با شهدا و استقبال مردمی در شهرستان اصلاندوز انجام شده است. این شهید والامقام روز پنجشنبه هفته آینده، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان اصلاندوز تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این برنامه با ارائه گزارشی از برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای استقبال از شهید گمنام در استان از تلاش برای حضور شهید گمنام یک یا دو روز قبل از تشییع خبر داد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، شهید گمنام قبل از اعزام به شهرستان اصلاندوز، در اردبیل مورد استقبال مردم قرار گرفته و برنامه ویژه‌ای در مرکز استان برگزار می‌شود.

واحد گفت: در مسیر انتقال شهید گمنام به شهرستان اصلاندوز نیز برنامه مداحی اجرا و در مسیر مورد استقبال مردم استان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا