چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری با وجود استعدادهای بسیار هنری هنوز فاقد امکانات است

استان چهارمحال و بختیاری با وجود استعدادهای بسیار هنری هنوز فاقد امکانات است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان ،محمدعلی نکونام در دیدار با هنرمندان و مسئولین فرهنگی و هنری استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: همه ما دغدغه‌مند این هستیم که در پیشرفت استان کاری بکنیم و باید با هم‌افزایی هر چه بیشتر و کارهای مشترک و جلسات مشترک بین دستگاهی بتوانیم هر چه بیشتر این استان سرشار از استعدادهای فراوان را پیشرفت دهیم.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: خواستگاه اصلی در مساله هنر واقعا باید ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد و این انقلاب انقلاب اسلامی است پس باید اسلام متن باشد و شاید بتوان گفت نگاه‌های دیگر نمی‌تواند متن باشد.

نکونام افزود: در تمامی مسائلی که حوزه هنری قصد ورود و کار کردن در آنها را دارد نباید خواستگاه اصلی یعنی دین را فراموش کرد. دین ظرفیت وسیعی دارد و نباید به آن متهجرانه نگاه کرد و باید به آن توجه ویژه شود.

وی یاد آور شد: این به این معنا نیست که ما باید دیگر مسائل را که در آن موضوع دین مطرح نیست دفع کنیم چرا که مسائل و موضوعات بسیاری هست که شاید دین در آنها نباشد ولی موضوع مضری نیست و باید دیگر مسائل را نیز در جایگاه خودش به آن توجه کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: حوزه هنری ظرفیت‌های بسیاری دارد و اکنون با وجود سندهای که در مدیریت جدید ارائه شده شاهد ظرفیت‌های بسیار این حوزه در استان هستیم و باید در شناساندن ظرفیت‌های مهم استان هر چه بیشتر کوشا باشد.

گفتنی است ، در پایان این نشست پوستر فراخوان مسابقه عکاسی قاب بهشت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین فرهنگی و هنرمندان رونمایی شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا