سمنان

استعدادهای برتر استان سمنان شناسایی و حمایت شوند

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، فاطمه منصوری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی به‌منظور حمایت از ابتکارات و نوآوری‌های دانش‌آموزان و نخبگان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ویژه و حامیانه به استعدادهای برتر در استان وجود دارد که امری بسیار ارزشمند است.

وی افزود: ما باید به نحوی از استعدادهای برتر استان سمنان حمایت کنیم تا این سرمایه‌های انسانی در جامعه به بهترین شکل ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه‌یافتگی استعدادهای برتر باعث توسعه‌یافتگی کشور خواهد شد، بیان کرد: ما باید تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و اقدامات مطلوب، زمینه این مهم را محقق کنیم.

منصوری عنوان کرد: استفاده متقابل از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های متولی این امر بسیار ارزشمند است.

وی گفت: تمامی دستگاه‌های متولی امر پرورش سرمایه‌های انسانی، لازم است تا ظرفیت‌های خود را در این خصوص به کار گیرند و به‌صورت متقابل با سایر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان عنوان کرد: دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان ضرورت دارد تا استعدادهای برتر خود را برای پرورش‌دهی مناسب و استفاده از ظرفیت‌ها، احصا و معرفی کنند.

منصوری بیان کرد: افرادی که مقرر است تا جامعه استعدادهای برتر را آموزش داده و داوری کنند، باید دوره‌های لازم را فراگرفته و با دانش و آگاهی و اشرافیت کامل به این امر بپردازند.

وی گفت: استعدادهای برتری که می‌توان ایده‌های آنان را در تولید و تجاری‌سازی به کار گرفت، شناسایی شوند و مورد توجه قرار گیرند و آموزش و دوره‌های خاص و پیشرفته برای آنان در نظر گرفته و اجرا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان اظهار کرد: پیرو تأکید ریاست جمهوری طی سفر به استان سمنان و بازدید از نمایشگاه اختراعات دانش‌آموزان و استعدادهای برتر استان، پیشنهادها در خصوص شناسایی و پرورش استعدادهای برتر در استان، احصا و ارسال می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا