چهارمحال و بختیاری

استفاده از ظرفیت بسیج در نظارت بر بازار/ مردم به بازرسان کمک کنند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، عطاء‌الله ابراهیمی عصر امروز در نشستی که با حضور مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بازرسین نظارت بر کالاهای اساسی شهرستان‌های ده‌گانه برگزار شد، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با بسیج مستضعفین گفت: در روز‌های آینده روند نظارت نیرو‌های بسیجی بر بازار و همکاری این قشر با بازرسان و ناظران این سازمان آغاز خواهد شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: نیروهای بسیج در همکاری با بازرسین سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی و نظارت بر بازار شهرستان‌های استان صورت می‌گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه فعالیت این نیروها می‌تواند روند نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها در سطح استان را بهبود بخشد، ادامه داد: پس از معرفی بسیجیان و ارائه آموزش‌های لازم که روند نظارت را انجام دهند کارت شناسایی صادر می‌شود.

وی ادامه داد: به این منظور علاوه بر استفاده حداکثری از ظرفیت جهاد کشاورزی در قالب گشت‌های مشترک با بازرسان سایر دستگاه‌ها از جمله تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اتاق اصناف و دیگر ارگان‌های مسئول با هم‌افزایی کنترل بر بازار از هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب یا احتکار کالا جلوگیری می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نظارت بر بازار را نیازمند همکاری مردم خواند و گفت: از مردم توقع داریم در مواردی که احساس می‌کنند تخلفی صورت گرفته است همراهی و از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا بررسی انجام شود چرا که ظرفیت بازرسی اینگونه نیست که بتوانند تک تک مغازه‌ها را رصد کنند و اطلاعات مردمی می‌تواند به نظارت بر بازار و جلوگیری از تخلفات برخی از واحد‌های صنفی که می‌خواهند در ایام آخر سال سوء استفاده کنند، کمک کند.

شایان ذکر است پس از واگذاری امور نظارت بر بازار کالاهای اساسی به وزارت جهادکشاورزی از سوی وزارت صمت بازرسانی به وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند تا در امر نظارت با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها همکاری کنند.

به گزارش فارس، تعامل و همکاری بازرسین جدید با کارشناسان تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی، بیان دیدگاه‌های رییس سازمان در جهت مدیریت راهبردی و کیفیت نظارت بر بازار استان و بیان راهکارها توسط بازرسین از محورهای نشست هماهنگی با بازرسین سازمان بود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا