خراسان رضوی

استفاده از پارک ملت به‌ عنوان یک پارک هویتی در حوزه ورزش

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، «سیدحسین علوی‌مقدم» افزود: در حوزه تربیت بدنی شهرداری مشهد مقرر شده مطالعات و مقدمات تحقق این مهم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین عرصه‌ها، رینگ پیاده‌روی اطراف پارک است که می‌تواند به‌عنوان یک فضای هویتی مورد استفاده قرار گیرد. این رینگ پیاده‌روی حدود ۶ کیلومتری پیرامون پارک، در ساعات مختلف شبانه‌روز پذیرای شهروندان و ورزشکاران مشهدی است.

علوی مقدم در ادامه گفت: یکی از جمله کارهایی که می‌تواند در این عرصه ورزشی صورت گیرد، نصب سردیس ورزشکاران و پیشکسوتان و افتخارآفرینانان ورزشی مشهد و استان و معرفی آنها به عموم جامعه، از جمله نسل جوان است و بی‌شک، گامی در جهت تقویت هویت شهر مشهدالرضا(ع) و تکریم و بزرگداشت نام‌آوران شهر است که اثرات بسیار مثبتی روی جوانان هم خواهد گذاشت.

وی افزود: پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، فرصتی ارزشمند برای مسائل فرهنگی و اجتماعی است. یکی از برنامه‌های مورد تاکید شورای ششم و کمیسیون ورزش و جوانان، قرار گرفتن ورزش در کنار اقدامات اجتماعی در پارک‌ها، به‌ویژه پارک‌هایی چون پارک ملت و دیگر پارک‌های بزرگ‌‎مقیاس شهری است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا