چهارمحال و بختیاری

استفاده ۱۵۴ هزار و ۸۱۴ مشترک از سیستم تصفیه فاضلاب در چهارمحال و بختیاری

مجید مومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه ۱۵۴ هزار و ۸۱۴ مشترک در استان تحت پوشش سیستم جمع‌آوری فاضلاب هستند، گفت: ما در این زمینه جزو استان‌های پیشرو در کشور هستیم.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرکرد با ۷۶ هزار و ۴۲۲ مشترک بیشترین تعداد و گوجان با ۱۶۳ مشترک، کمترین مشترکین فاضلاب را در استان دارد.

۹ تصفیه‌خانه در استان فاضلاب ۱۴ شهر را تصفیه می‌کند

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۹ تصفیه‌خانه در استان فاضلاب ۱۴ شهر را تصفیه می‌کند، افزود: تصفیه‌خانه فرادنبه، بلداجی و بن در حال احداث است و با تأمین اعتبار تکمیل و به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

مومنی اضافه کرد: هدف ما این است که تمام جامعه شهری و روستایی استان را تحت پوشش سیستم جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دهیم اما بیشترین مشکل در این حوزه تأمین منابع مالی است.

آغاز عملیات عمرانی تصفیه‌خانه فاضلاب گهرو، شلمزار و دستنا در انتظار

وی عنوان کرد: در حال حاضر اولویت شرکت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و البته مطالعات پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب گهرو، شلمزار و دستنا و روستاهای اطراف انجام شده است و منتظر دریافت ردیف بودجه و اعتبار هستیم تا عملیات عمرانی آن را آغاز کنیم.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: فاضلاب تصفیه شده در صنعت و در بخش کشاورزی گیاهان غیرمثمر استفاده می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا