اصفهان

استقبال مردم غرب استان اصفهان از ۱۱ لاله‌ بی نشان/ سرما و برف هم مانع از حضور مردم نشد + تصویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، با گذشت ۳۳ سال از آخرین روزهای ایثار و حماسه دفاع مقدس اما بوی معطر جبهه‌ها به مشام مردم سرزمین ایران اسلامی می‌رسد و آن چه که امروز در وجود مردم خوانسار و گلپایگان در مراسم تشییع این مهمانان بهشتی دیده شد شوری و عشقی الهی بود و بار دیگر ثابت کردند که فرهنگ ایثار و شهادت همچنان زنده است و خواهد ماند.

امروز مردم دیار خوانسار  و گلپایگان چشم خود را به لاله‌های بی نشانی روشن کردند که روزی غریبانه شهید شدند و اکنون عزتمندانه به آغوش خواهران و برادران خود برگشتند و انتظارها به سرانجام رسید.

مردم شهرستان بوئین‌میاندشت نیز در سردترین شهرستان استان اصفهان و آن هم در سردترین روزهای سال، با حضور خود در خیابان‌ها و استقبال از شهدای، گرمای خاصی به شهر بخشیند؛ مادری با چشمان اشک‌بار درحالی که تصویر شهیدی را که به نظر می‌رسید، فرزندش باشد را حمل و می‌کرد و زیر لب می‌گفت: این گل پرپر از کجا آمده… از سفر کرب و بلا آمده … .

 

فریدنی‌ها نیز در آخرین مقصد کاروان امروز شهدا میزبان آن‌ها بودند؛ مردم شهر داران با حضور گسترده خود در مراسم استقبال از شهدای تازه بار دیگر ثابت کردند به آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی وفادار هستند و پای آن خواهند ایستاد.

به گزارش برگزیده های ایران، مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده، در روزهای آینده نیز در استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا