خراسان شمالی

استقبال مردم نسبت به لوازم خانگی ایرانی بیشتر شده است

حسین اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در بجنورد در رابطه با وضعیت لوازم خانگی ایرانی در بازار اظهار کرد: چندسال است که لوازم خانگی ایرانی از لحاظ کیفیت و خدمات پس از فروش بسیار  بهتر از سال های قبل شده در حالی که در این بازه اجناس خارجی بدلیل اینکه به صورت قاچاق وارد می شود، جدای از کیفیت، خدمات پس از فروش نیز ندارند.

وی افزود: به همین دلیل مردم نیز بیشتر نسبت به استفاده از کالای داخلی استقبال دارند، زیرا در بازار به فراوانی وجود دارد و کل نیاز مردم تامین می شود.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی بجنورد ادامه داد: باید از ورود اجناس قاچاق فاقد ضمانت و قیمت بالا به کشور جلوگیری شود، زیرا در صورت ایراد کسی نیست به مردم پاسخگو باشد.
 
اصغر زاده در پاسخ به این سوال که حمایت از کالای ایرانی چه میزان می تواند در وضعیت اقتصادی کشور موثر باشد، گفت: با بهتر شدن کیفیت کالای ایرانی، مردم نیز نسبت به استفاده از کالای ایرانی استقبال می کنند علاوه بر این با ورود کالای قاچاق به داخل کشور، قطعا چندین کارگر بیکار می شوند، بنابراین مسئولان مربوطه باید جلو قاچاق را بگیرند.

وی در رابطه با ارائه تسهیلات برای خرید اجناس ایرانی گفت: اگر مسئولان به حرفی که زده می شود، عمل کنند، تا مشتری در زمان خرید دچار مشکل نشود و وعده تسهیلات با سود پایین، واقعی باشد برای مشتری صرفه اقتصادی دارد زیرا باتوجه به بالا بودن قیمتها باید به مردم کمک شود، تا دچار سرگردانی نشوند.

اصغرزاده با بیان اینکه اجناس بیش از ۵۰ درصد افزایش قیمت دارند، خاطرنشان کرد: اجناس خارجی نیز با کیفیت بسیار  پایین و قیمت بالا عرضه می شود و نبود ضمانت باعث شده که مردم تمایلی نسبت به استفاده از این اجناس نداشته باشند.

انتهای پیام/ن/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا