چهارمحال و بختیاری

استقرار ۴۵۰ راهدار در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

استقرار ۴۵۰ راهدار در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، احمدرضا حاتمی گفت: از اواخر شب گذشته سامانه بارشی کل استان چهارمحال و بختیاری را فراگرفت و شاهد بارش برف و باران در نقاط مختلف استان بودیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بارش برف در مسیر شهرستان فارسان به شهرستان کوهرنگ شدید است و تردد در این مسیر کند و فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه گردنه‌های چری، تاراز و شاه‌منصوری بسته است، افزود: پس از بارش‌های گذشته همه مسیرهای روستایی باز شده بود ولی امکان دارد با تداوم بارش‌ها مسیرها باز هم مسدود شود.

حاتمی بیان کرد: ۴۵۰ نیروی راهدار با بیش از ۳۰۰ خودروی سبک، نیمه‌سنگین، سنگین و برف‌روبی برای مواجه با بارش‌ها در جاده‌های مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد، اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم به سفر زنجیرچرخ، وسایل گرمایشی و البسه کافی به همراه داشته باشند.

حاتمی تصریح کرد: رانندگانی که قصد سفر دارند پیش از حرکت با شماره ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها اطمینان حاصل کنند

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا