اردبیل

استقلال امروز ایران حاصل تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، رزمایش اقتدار گردان‌های مختلف بسیجیان شهرستان پارس‌آباد عصر امروز در مصلای این شهرستان برگزار شد و بسیجیان اقتدار خود را برای اجرای مأموریت‌ها نشان دادند.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این رزمایش اظهار کرد: تفکر بسیجی همراه با احساس مسؤولیت و عمل می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه موثر باشد و استقلال امروز ایران حاصل تفکر بسیجی است.

 وی با بیان این‌که هفته بسیج فرصت مناسبی است تا نقش‌آفرینی و تلاش بسیجیان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مجددا یادآوری کنیم، افزود: هر کسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: بیش از چهار دهه از تشکیل بسیج می‌گذرد اما  روز به روز برکات این اقیانوس زلال بر جامعه ایران آشکارتر می‌شود و بسیج برای دشمن و بدخواهان انقلاب ترس و وحشت ایجاد کرده است و  بسیجیان بارها در فتنه‌ها حمایت خود را از آرمان‌های اسلام نشان داده‌اند.

فیاضی دستاورد نظام و انقلاب را استقلال کشور دانست و اظهار داشت: بسیجیان در برابر هر کسی که کشور را وابسته کند، می‌ایستند و استقلال کشور را که برای آن جان‌ها داده شده است، حفظ خواهند کرد.

بسیجیان حاضرند تا جان خود را فدای انقلاب کنند

حسن نوری، فرمانده سپاه پارس‌آباد نیز در این مراسم اظهار کرد: بسیجیان سلحشور با عزم آهنین در همه عرصه‌های خدمت به‌ویژه جنگ تحمیلی ۸ ساله نشان دادند که در هر شرایطی حاضرند تا جان خود را فدای انقلاب و نظام اسلامی کنند.

وی با بیان این‌که بسیجیان در میدان عمل ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی هستند، بیان کرد: فعالیت‌های این نیروی مردمی تا به آن‌جایی است که هرگاه حوادث غیرمترقبه اتفاق می‌افتد بسیج جزو اولین نیروهایی است که در صحنه حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا