کهگیلویه و بویراحمد

استمداد امام جمعه دیشموک از استاندار/فکری به حال مدیران پروازی کنید

به گزارش برگزیده های ایران از دیشموک؛ امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه گفت: در دولت قبل پیرامون مذاکرات هسته ای و برجام و تحریم های دشمن کارهایی انجام شد اما با روی کار آمدن دولت انقلابی و ایستادن در برابر زیاده خواهی آنها مشخص شد هدفشان مقابله با ایران  است  و خیلی از کشورها هم به نتیجه رسیدند اجماع بعضی از کشورها علیه ایران به حق نیست. 

وی گفت: تحریم سخیف ایران و چند شهروند توسط دشمنان تاثیری در موفقیت های جمهوری اسلامی ایران ندارد. 

وی با اشاره به سخنان و مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی برخورد با حقوق های نجومی  که حق مردم و خواسته مردم است گفت: این مورد باید در راس امور دولت انقلابی قرار بگیرد و در دولت قبل به این مسئله زیاد توجه نشد، جای هیچ توجیهی نیست ،باید برخورد  شود و نتیجه به گوش مردم برسد.

وی اذعان داشت بسیج مختص به ایران و کشورهای اسلامی نیست و این تفکر در آفریقا، آمریکا و و اروپا در حال جذب نیرو می باشد و یک الگو شد.

امام جمعه دیشموک گفت: متاسفانه مدیران پروازی که با زد و بند سیاسی و … مسئولیت گرفتند  حاضر نیستند خانواده خود را به بخش بیاورند تا مشکلات مردم را از نزدیک ببینند.

راوند متذکر شد: این مدیران وظیفه دارند در بین مردم  باشند و از استاندار می‌خواهیم توجه به این مسئله کنند.

  راوند گفت: دشمن نمی تواند اجماع جهانی علیه ایران اسلامی ایجاد کند زیرا کشورهای دنیا فقط چند کشور غربی نیستند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به عجز دشمنان در برابر ملت ایران گفت: راه چاره دشمنان رفع تحریم‌های ظالمانه علیه نظام اسلامی است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا