لرستان

استمهال تسهیلات سیل‌زدگان پل‌دختر پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پل‌دختر؛حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: استمهال تسهیلات سیل‌زدگان پل‌دختر که مطالبه مردم است، در سفر رئیس جمهور به لرستان، در جلسه شورای اداری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد مطرح شد.

 وی افزود: آیت‌الله رئیسی در این جلسه، استمهال تسهیلات بانکی را حق مردم سیل‌زده پل‌دختر دانستند و به صورت شفاهی و زبانی آن را تایید کردند.

 امام جمعه پلدختر گفت: متاسفانه ابلاغ کتبی و دستو‌رالعمل در این رابطه هنوز درگیر بروکراسی اداری از تهران و استان بوده و تاکنون به بانک‌های پل‌دختر ابلاغ نشده است.

 وی افزود: بانک‌های عامل در پل‌دختر، عدم ابلاغ بخش‌نامه را بهانه کرده و برای پرداخت اقساط تسهیلات سیل، مردم را سخت تحت فشار قرار دادند.

موسوی یادآورشد: خبری در روزهای اخیر در فضای مجازی، مبنی بر اینکه فرماندار پل‌دختر به مدیران بانک‌ها اعلام کرده تا وصول بخش‌نامه استمهال تسهیلات سیل زدگان، به هیچ وجه به آنها فشار وارد نکنند.

 وی افزود: این تنها در حد حرف است وبا توجه به مراجعه هر روز سیل‌زدگان به دفتر امامت جمعه پل‌دختر،مدیران بانک‌ها فشاربر مردم را بیشتر کردند.

امام جمعه پلدختر گفت: انتظار می‌رود مسئولان صدور ابلاغ استمهال تسهیلات سیل‌زدگان پل‌دختر به بانک‌ها را به جد پیگیری کنند.

 وی از عدم کیفیت و عدم نظارت بر ساعت پخت نان در نانوایی‌های پل‌دختر انتقاد کرد و افزود: بر ساعات پخت و کیفیت نان نانوایی‌های پل‌دختر از سوی مسئولان امر، نظارت نمی‌شود.

موسوی متولی اصلی نظارت بر نانوایی‌ها را فرمان‌داری پل‌دختر دانست و یادآورشد: متأسفانه مسئولان نسبت به کیفیت نان در پل‌دختر بی‌توجه و بی‌خیال هستند و فرمان‌داری به عنوان نفر اول نظارت بر این امر اعتراضات را به دستگاه‌های دیگری ارجاع می‌دهد.

وی افزود: نانوایی‌های پل‌دختر به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند و ساعات پخت را رعایت نمی‌کنند و هر کدام به دلخواه ساعاتی را برای فعالیت انتخاب می‌کنند.

 امام جمعه پل‌دختر گفت: نانوایی‌ها در گذشته به این نکات وقانون پخت وساعت قانونی فعالیت، توجه بیشتری داشتند اما اکنون این عدم نظارت وبی‌نظمی موجب سرگردانی و سردرگمی مردم شده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا