قزوین

استودیو شاد در قزوین راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم افتتاح استودیو شاد که با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اگر به‌دنبال حاکم شدن عدالت آموزشی هستیم باید در مرحلهٔ اول امکانات لازم را تأمین کنیم تا همه بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: کرونا نشان داد هر لحظه امکان مواجهه با مسائل مهم و پیچیده وجود دارد و اگر در مسیر تجهیز امکانات قدم برنداریم به اهداف خود نخواهیم رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: با توجه به محرومیت‌هایی که در برخی مناطق وجود دارد، قصد داریم با افزایش امکانات و تولید محتوای درسی، آموزش‌های با کیفیت ارائه دهیم.

اصغری بیان کرد: در راستای تولید محتوا و آموزش با استفاده از روش های صحیح نیازمند یک استودیوی مجهز بودیم که خوشبختانه این استودیو با امکانات مطلوب فراهم شده است.

این مسؤول بیان کرد: امیدواریم با حضور همکاران توانمند و آشنا با روش نوین آموزشی شاهد تولید محتوای با کیفیت آموزشی در قزوین باشیم، البته تلاش ما بر این است به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا شرایط برای یادگیری همهٔ همکاران فراهم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان اظهار کرد: استودیو شاد با هدف تولید محتوای آموزشی و تربیتی با مشارکت معلمان جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان نقاط مختلف استان قزوین از امکانات آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا