اخبار ورزشی

اسفندیار: یکسری درباره تیم ملی والیبال کم لطفی می‌کنند

اسفندیار: یکسری درباره تیم ملی والیبال کم لطفی می‌کنند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، امیرحسین اسفندیار بعد از کسب مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو اظهار‌ داشت: بچه‌ها برای این‌ تورنمنت تلاش زیادی کردند. متاسفانه یکسری‌‌ کم‌لطفی می‌کنند. برای ما هر تورنمنتی مهم است. نظر کمیته ملی المپیک و فدراسیون والیبال این بود ایران با تیم اصلی اش وارد این مسابقات شود چون مدالش برای کاروان خیلی مهم بود.

حضور پدر شهید حججی در مراسم اهدای مدال تیم ملی والیبال ایران

وی افزود: خدا را شکر که توانستیم روسفید شویم و‌ با مدال طلا مسابقات را تمام کنیم. فکر‌ می‌کنم اولین مدال طلای کاروان‌‌ را والیبال گرفت. امید‌وارم این مدال های طلا برای کاروان ایران ادامه‌دار باشد.

بازیکن تیم ملی والیبال عنوان کرد: این مدال برای ما هم خیلی خوب بود و باعث شد با روحیه بالا به برزیل سفر‌ کنیم و آماده مسابقات انتخابی المپیک شویم. امشب باید راهی برزیل شویم و انشالله که آنجا سهمیه را کسب کرده و کار‌‌‌ را یکسره‌ کنیم.

اسفندیار‌ در خصوص شانس ایران‌ برای کسب سهمیه‌ المپیک در برزیل‌ گفت: ما با تمام توانمان می رویم و دنبال بهترین نتیجه هستیم. به قول خودمان صدمان را می گذاریم تا بتوانیم برای سال بعد با خیال راحت تری والیبال بازی کنیم.

وی در پایان در‌ خصوص برنامه خودش هم گفت: همانطور‌ که قبلا گفتم بعد از مسابقات برزیل ۴،۵ روز وقت‌ دارم که به چین برگردم. چینی ها جمعیتشان زیاد است و به والیبال هم علاقه زیادی دارند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا