اخبار ورزشی

اسلامی: تیم ملی با بردن ژاپن نشان داد شایستگی قهرمانی را دارد/ سپاهان مدعی اول قهرمانی در لیگ است

اسلامی: تیم ملی با بردن ژاپن نشان داد شایستگی قهرمانی را دارد/ سپاهان مدعی اول قهرمانی در لیگ است

– اخبار ورزشی –

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره عملکرد هوادار در نیم‌فصل اول گفت: متأسفانه در نیم‌فصل اول خوب امتیاز نگرفتیم و دلیل اصلی‌اش این بود که در خیلی از بازی‌ها مصدومان زیادی داشتیم و با کمبود بازیکن مواجه بودیم. همین موضوع دست کادر فنی را بسته بود و در چند مسابقه هم بدشانسی آوردیم که امیدوارم این اتفاقات در نیم‌فصل دوم رخ ندهد. 

وی در مورد تأثیر حضور مسعود شجاعی در هوادار خاطر نشان کرد: به هر حال این در فوتبال تبدیل به یک عادت شده است که وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد سرمربی تغییر می‌کند. با آمدن آقامسعود شوک به تیم وارد شد و توانستیم یک برد و یک تساوی به دست بیاوریم، ولی کار اصلی ما در نیم‌فصل دوم شروع می‌شود و باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

مهاجم تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این پرسش که کدام تیم را شانس اول قهرمانی در لیگ برتر می‌داند، اظهار داشت: به نظر من سپاهان مدعی اول قهرمانی است. آنها آنقدر مهره دارند که حتی می‌توانند به قهرمانی در آسیا هم فکر کنند. بعد از سپاهان، استقلال هم می‌تواند جزو شانس‌های قهرمانی باشد. 

اسلامی راجع به پیروزی تیم ملی برابر ژاپن تصریح کرد: بازی فوق‌العاده‌ای برابر ژاپن انجام دادیم و این برد خیلی به ایرانی‌ها چسبید. امیدوارم با بردن قطر در نیمه نهایی، راهی فینال شویم و بعد از چند دهه قهرمانی در جام ملت‌ها را جشن بگیریم. تیم ملی با بردن ژاپن نشان داد که شایستگی قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا