اخبار روز

اسلامی: مردم ایران دشمنان را مأیوس کردند/ دشمن به دنبال بستن مسیر پیشرفت است

اسلامی: مردم ایران دشمنان را مأیوس کردند/ دشمن به دنبال بستن مسیر پیشرفت است

 معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در جمع مردمی که در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کرده اند؛ گفت: به شما اطمینان می‌دهم که فرزندان این مرز و بوم و همه کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران با تمام قدرت و قوت در جهت پیشبرد برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کوشا هستند.

وی افزود:‌ دشمن با دادن آدرس غلط، با بهانه‌گیری و اتهام‌زنی به دنبال این است که مسیر پیشرفت را ببندد و مختل کند.

اسلامی تصریح کرد: آنها اتهاماتی نظیر ساخت بمب اتم، اهداف پنهان، سایت‌های اعلام نشده و… را مطرح می‌کنند؛ در حالی‌که تمام این موارد دروغ بوده و اصل موضوع قدرتی است که در سایه فناوری‌های نوظهور پدید می‌آید و کشورها را از سلطه خارج می‌کند.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: فناوری هسته‌ای با علوم هوا و فضا و سایر علوم پیشرفته در حوزه‌های بهداشت، درمان، محیط زیست و … مرتبط و متصل است و هنگاهی که می‌خواهند یک مولفه را از این چرخه خارج کنند یعنی قصد دارند در مسیر پیشرفت اخلال ایجاد کنند؛ امروز فضاپیماها،‌ کشتی‌ها، زیردریایی‌ها و … کشورهای غربی بر پایه فناوری هسته‌ای کار می‌کنند زیرا فناوری هسته‌ای در شکوفایی علمی و نیز سایر فناوری‌ها نقش شتاب‌دهنده دارد.

وی ادامه داد: آنها درصدند جمهوری اسلامی را از این ثروت بزرگ و خدادادی محروم کنند.

اسلامی با بیان اینکه اکنون و به یاری حق‌تعالی در همه سرفصل‌ها بدون نیاز به کشورهای بیگانه در حال پیش‌رفتن به سمت موفقیت هستیم، گفت: آنها نارحت هستند که نمی‌توانند کاری انجام دهند بنابراین شرارت می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد:‌ ان‌شاءالله خداوند به شما ملت ایران عزت و سربلندی عطا فرماید.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا