چهارمحال و بختیاری

اسکان حدود ۴ هزار نفر میهمان نوروزی در مدارس استان چهارمحال و بختیاری

اسکان حدود ۴ هزار نفر میهمان نوروزی در مدارس استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ،امین سلیمانی خاطر نشان کرد : در سال گذشته در طول ایام فعالیت پایگاه های اسکان نوروزی حدود ۵ هزار نفر پذیرش داشتیم که با توجه به موقعیت گردشگری و مناظر طبیعی استان پیش بینی میشود امسال رشد چشم گیری در پذیرش میهمانان نوروزی داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی و احتمال بارندگی در ایام نوروز علاوه بر تعداد ۵۸ مدرسه فعال درطرح اسکان، تعداد ۲۸ مدرسه برای شرایط اضطرار در کلیه مناطق و نواحی استان در نظر گرفته شده است که هم اکنون ۸ مدرسه از این مدارس نیز فعال شده اند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: اولویت پذیرش در مدارس اسکان با فرهنگیان می باشد و ارائه کارت شناسایی فرهنگیان در هنگام پذیرش ضروری خواهد بود.

وی افزود : ۸ خانه معلم با ظرفیت حدود ۹۲ اتاق و ۴۰۰ نفر پذیرش نیز در سطح استان فعال هستند و همکارانی که تمایل به استفاده از امکانات بهتری دارند میتوانند در خانه های معلم پذیرش شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان خاطر نشان کرد : میهمانان نوروزی در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانند به ستاد مرکزی اسکان به شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۴۷۶۰۰ تماس حاصل نمایند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا