کرمان

اسکورت کاروان پرسپولیس با بیش از ۱۵خودروی پلیس+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، فریبرز محمودزاده در مورد برگزاری دیدار دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس در ورزشگاه شهید زینلی اظهار داشت: با توجه به این شهر رفسنجان برای زیر کشت بردن زمین خودش حداقل نیم‌فصل برای آماده سازی زمان می‌خواست، با هماهنگی سازمان لیگ، حیدر بهاروند، سهیل مهدی، همه عوامل برگزاری مسابقات و هیات فوتبال استان کرمان، سعی کردیم ورزشگاه جایگزین را در حدود ۴۰دقیقه ای شهر رفسنجان که شهر سرچشمه است، در نظر بگیریم.

وی افزود: این ورزشگاه قبلا هم میزبان لیگ یک بوده ولی با توجه به استانداردهایی که ما برای ورزشگاه داشتیم، باید تغییراتی از جمله ابعاد زمین، بهسازی شرایط رختکن، جایگاه VIP و مسائلی که برای برگزاری مسابقات لیگ برتر ملاک است را برای میزبانی ایجاد کنیم.

محمودزاده در خصوص اسکورت کاروان پرسپولیس گفت: جا دارد از عوامل انتظامی استان کرمان تشکر کنیم. از بدو ورود کاروان پرسپولیس به فرودگاه رفسنجان تا محل هتل و از هتل به ورزشگاه با اسکورت و در امنیت کامل همراهی کردند. هرچند که شهر امنی است اما با توجه به شرایط جاده‌ای پرسپولیس حداقل با ۱۵ ماشین پلیس و نیروهای امنیتی اتوبوس اسکورت شد. گل محمدی و پیروانی نیز از این عملکرد راضی بودند.

وی در خصوص زمان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: با توجه به اتفاقی که دربازی ملوان افتاد، یک سال و اندی از حضور تماشاگران محروم هستیم. هیچ کس موافق نبودن تماشاگران نیست. روح فوتبال با حضور هوادار است اما وقتی منع ورود مصوبه شده، بازگشت هم باید با مصوبه و انجام جلسات هماهنگی بیشتر باشد که ان‌شاالله سعی می‌کنیم در هفته‌های بعد به این مساله بپردازیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا