چهارمحال و بختیاری

اشتغال جامعه ایثارگری با مشکل مواجه است/ لزوم سرمایه‌گذاری بنیاد شهید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد اقبال عباسی عصر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در محل استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: همه مدیران و مقامات این کشور جایگاه و موقعیت خود را مدیون خون شهدا و جامعه ایثارگری کشور هستند زیرا اگر آن‌ها نبودند میز ریاستی هم برای هیچ مدیری نبود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به پررنگ بودن روحیه ایثار و فداکاری در مردم چهارمحال و بختیاری تعداد افراد جامعه ایثارگری نسبت به جمعیت در این استان بالا است و متاسفانه در بحث توزیع برخی از سهمیه‌ها از جمله اشتغال ناخواسته، بی‌عدالتی نسبت به این افراد شده است به طوری که به میزان بالاتر بودن جمعیت ایثارگری در هر استان باید میزان درصد سهمیه نیز بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: حتی در کشورهای کمونیستی که از فرهنگ ناب اسلامی چیزی نمی‌دانند به افراد و خانواده‌های کسانی که در جنگ برای آن کشور کشته یا مجروح می‌شوند توجهات ویژه‌ای می‌شود و باید در نظام اسلامی که فرهنگ شهادت وجود دارد این توجهات بسیار بیشتر باشد.

عباسی تصریح کرد: زیبنده نیست به مردم استانی که نسبت به جمعیت خود بیشترین آمار ایثارگری را دارند و برای کشور خود مایه گذاشته‌اند توجه کمتری شده و برخی از روستاهای آن که تعداد شهدا و جانبازان بالایی دارد و روستای نمونه ایثارگری شناخته می‌شوند در محرومیت به سر ببرند.

  وی تاکید کرد: در حال حاضر جامعه ایثارگری این استان از نظر تامین شغل دچار مشکل بوده که در این راستا پیشنهاد ما ورود یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیر نظر بنیاد به چهارمحال و بختیاری است.

 استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان این استان در تامین دارو و خدمات پزشکی نیز مشکلاتی دارند که انتظار ما پیگیری این مسائل از سوی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا