اصفهان

اصفهان، ۲۲ آذر میزبان چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، منصور گلناری دبیر چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان اظهار کرد:  آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان در روز ۲۲ آذر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در جشنواره سال ۱۴۰۰ که با عنوان «اثر مؤثر» معرفی شده است ۳۴۲ اثر در بخش جنبی و اصلی رسیده که از لحاظ کیفی در بین آنها مواردی در بخش‌های مختلف از بار علمی و تحقیقی و ساختار محتوا قابل توجه است.

گلناری ادامه داد: در بخش اصلی ۱۴ عنوان شامل کلیپ، گزارش، گفت‌وگو، مقاله، خبر، داستان کوتاه، مصاحبه مکتوب، مقاله اجتماعی،  گزارش مکتوب، صوتی و تصویری، کلیپ تصویری، پوستر، طنز و فن بیان همچنین در بخش جنبی نیز در ۴ محور شامل بخش‌های تیتر، دلنوشته، عکس و کاریکاتور شرکت‌کننده‌ها به رقابت پرداختند.

دبیر چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در ادامه توضیح داد: آثار ۲۲ استان کشور به مرحله  نهایی راه یافتند که توسط ۱۰ نفر از داوران مجرب در رشته‌های مختلف آثار برگزیده و انتخاب شدند که شامل ۱۴ نفر رتبه اول، ۱۶ نفر رتبه دوم و ۲۵ نفر رتبه سوم و ۳ نفر هم شایسته تقدیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره در شناسایی ظرفیت‌های معلولان نقشه پررنگی دارد و استعدادهای نهفته آنان را شکوفا می‌کند، گفت: انتظار داشتیم مسؤولان استان توجه ویژه به این قشر می‌کردند و حمایت بیشتری صورت می‌گرفت، امیدواریم این جشنواره بتواند کمک خوبی به حقوق از دست رفته معلولان به ویژه در بحث اشتغال آنان را فراهم کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا