Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اصفهانی‌ها چهارشنبه منتظر برف و باران باشند/ اُفت محسوس دما از فردا شب - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

اصفهانی‌ها چهارشنبه منتظر برف و باران باشند/ اُفت محسوس دما از فردا شب

حجت‌اله علی‌عسگریان، کارشناس پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی امروز است، بر این اساس آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا چهارشنبه با نفوذ سامانه‌ بارشی به استان شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و از اواسط روز تا پایان روز شاهد بارش خواهیم بود، افزود: این سامانه از سرعت نسبتاٌ زیادی برخوردار است، اما بارش ناشی از آن چشمگیر نخواهد بود.

علی‌عسگریان با اشاره به اینکه بارش در بیشتر نقاط استان به‌ ویژه نیمه‌ شمالی و ارتفاعات به صورت برف خواهد بود، گفت: پس از آن با عبور این سامانه و استقرار سامانه پرفشار از فردا شب شاهد افت محسوس دما خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان بیان کرد: روزهای جمعه و شنبه به دلیل پایداری جو شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان مهیا است.

وی با اشاره به اینکه دما طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۳ و کمینه فردا منفی یک درجه سانتیگراد و خور و بیابانک با ۱۶ و بوئین میاندشت با منفی ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

علی‌عسگریان با اشاره به میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان خاطرنشان کرد: برای چوپانان ۹، اردستان ۸، خوانسار ۴ میلی‌متر باران و ۵ سانتی‌متر برف، سمیرم ۴ میلی‌متر باران و ۳ سانتی‌متر برف، دهاقان ۳، فریدون‌شهر ۳ میلی‌متر باران و ۴ سانتی‌متر برف، مهاباد۳، خور و بیابانک و نطنز ۲ میلی‌متر باران گزارش شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا