لرستان

اصلاح و بهینه سازی شبکه برق ۳۳۰ روستای لرستان در سال ۱۴۰۱ / اجرای طرح فجر با هدف کاهش خاموشی ها

اصلاح و بهینه سازی شبکه برق ۳۳۰ روستای لرستان در سال ۱۴۰۱ / اجرای طرح فجر با هدف کاهش خاموشی ها

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، مهران امیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران با اشاره به ضرورت اصلاح شبکه برق در استان گفت : طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در این تعداد روستا در سال ۱۴۰۱ آغاز شده و مراحل پایانی خود را می گذراند.

وی افزود : عملیات اجرایی اصلاح و بهینه سازی در خیلی از روستاههای هدف به پایان رسیده که در برخی شهرستانهای استان در دهه فجر توسط مدیریت های برق شهرستانها به بهره برداری رسیدند.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه در این طرح در دهه فجر برق رسانی به ۶ روستا تکمیل گردید اظهار داشت : این تعداد روستا با اعتبار ۱ میلیارد و هشتصد و چهل و سه میلیون تومان برقدار گردیدند و خانوارهای مستقر از نعمت برق برخوردار شدند.

امیری ادامه داد : همچنین در راستای عملیات اصلاح شبکه تعداد ۹۸ مورد اصلاح و احداث پست در سطح استان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ، احداث و اصلاح شبکه متوسط بطول ۱۳۸ کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان ، احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف بطول ۶۸ کیلومتر با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان ، احداث و اصلاح شبکه معابر شهری به ۲۳۰۰ عدد با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه هایی بودند که در دهه فجر به بهره برداری رسیدند .

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان در ادامه از شروع طرح فجر در استان خبر داد و افزود :در این طرح اصلاح ، افزایش قدرت و جابجایی و نصب تعداد ۸۰۰ دستگاه ترانس برق با هدف رفع ضعف ولتاز مناطقی که در سال ۱۴۰۱ با ضعف ولتاز و خاموشی مواجه بودیم صورت خواهد گرفت و قطعا این طرح تاثیرگذار تا خرداد ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید .

مهران امیری اعتبار لازم در طرح فجر را ۷۰ میلیارد تومان اعلام نمود و گفت : در طرح فجر تعداد روستاههای که با مشکل ولتاز یا خاموشی مواجه هستند و جز ۳۳۰ روستای طرح اصلاح قرار نگرفتند لحاظ خواهد شد و مشکلات برق مردم برطرف خواهد شد .

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان در پاسخ به سوال خبرنگار برگزیده های ایران مبنی بر برنامه های شرکت توزیع در سال آینده گفت: طرحها و برنامه های شرکت توزیع برق در راستای بازسازی و توسعه شبکه توسط همکاران و متخصصین شرکت در حال تدوین و جمع بندی است که تعداد و رقم اعتبار پیش بینی شده برای اجرای آنها پس از بررسی و تخصیص اعتبار از سوی شرکت توانیر اطلاع رسانی خواهد

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا