Categories: اجتماعی

اطلاع از حوزه‌های امتحانات نهایی از طریق مدارس و ادارات

اطلاع از حوزه‌های امتحانات نهایی از طریق مدارس و ادارات

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم خرداد امسال در امتحانات نهایی شرکت می‌‌کنند و طبق مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی سوابق تحصیلی  دوره متوسطه دوم در پذیرش دانشگاه‌ها تأثیر دارد.

دو میلیون دانش‌آموز در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند، برای پایه یازدهم و دوازدهم از ۱۱ عنوان درس و برای پایه دهم ۱۲ عنوان درس امتحان نهایی گرفته خواهد شد.

دانش‌‌آموزان پایه دوازدهم از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ و دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم باید از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در امتحانات نهایی شرکت کنند.

به دلیل اشکالات فنی سامانه my.medu.ir تا این لحظه برخی دانش‌آموزان نتوانستند از کارت شرکت در امتحانات نهایی پرینت بگیرند.

آموزش و پرورش اعلام کرده است که دانش‌آموزان و داوطلبان ترمیم نمرات، آدرس حوزه‌های آزمون را از مدارس و ادارات آموزش و پرورش منطقه مربوطه دریافت کنند و روز امتحان با شناسنامه عکسدار در محل آزمون حاضر باشند.

دانش‌آموزانی که کارت امتحانات نهایی نگرفته‌اند چه کنند؟

برای حل مشکل، میز پاسخگویی امتحانات نهایی در ادارات آموزش و پرورش استان‌های مختلف و  مناطق ۱۹ گانه  شهر تهران و اداره کل آموزش و پرورش پایتخت در راستای پاسخگویی به اولیاء  و دانش‌آموزان مستقر شده است.

دانش‌آموزان در صورت عدم صدور کارت ورود به آزمون  می‌توانند با شناسنامه و کارت ملی پس از کنترل و تطبیق آلبوم امتحانات (در روز اول امتحانات) در جلسه آزمون حضور یابند.

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفته است: دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند، از طریق مدرسه محل تحصیل خود از آدرس حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد. این گروه از دانش آموزان صرفاً با ارائه شناسنامه و کارت ملی  می‌توانند در جلسه آزمون حضور یابند. آن گروه از متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند با مراجعه به ادارات  آموزش و پرورش مناطق، از محل حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس دار در حوزه حضور می‌یابند.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تهران قدیم| مراسم عزاداری امام حسین(ع) در زمان قاجار/ عکس

در عصر قاجار بیش از دویست هیات در تهران مراسم عزاداری ایام محرم برقرار می‌کردند…

6 ساعت ago

تهران قدیم| این عکس از میدان انقلاب برای ۶۸ سال قبل است

تصویر زیر از میدان انقلاب در سال ۱۳۳۸ است.

6 ساعت ago

۲۰ درخواست اکثریت زندگی‌خواه از پزشکیان

ما اکثریت زندگی‌خواه ایران ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان و اعلام آمادگی برای همکاری…

6 ساعت ago

شلاق و حبس، مجازات ضرب و جرح دختر جوان / متهم اثبات کرد به زور تجاوز نکرده است

خرداد سال گذشته دختر ۳۱ ساله‌ای با مراجعه به پلیس آگاهی رباط کریم مدعی شد…

6 ساعت ago

دسترسی به اطلاعات اموات امکان پذیر می‌شود/ ثبت یک مناسبت جدید در تقویم رسمی کشور

سرپرست اتحادیه آرامستان‌های کشور از تهیه و تدوین دستورالعمل اجرایی آرامستان‌های کشور خبر داد.

6 ساعت ago