اخبار ورزشی

اظهارات زاهدی پس از اولین گلش با پیراهن پرسپولیس

اظهارات زاهدی پس از اولین گلش با پیراهن پرسپولیس

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، شهاب زاهدی پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان که به برتری یک بر صفر سرخپوشان انجامید، اظهار داشت: از اینکه در روز اهدای جام سوپرجام به پرسپولیس گل زدم و این گل باعث برد تیم شد، بسیار خوشحال هستم. این شادی را با هواداران که صاحبان اصلی پرسپولیس هستند، به اشتراک می‌گذارم و امیدوارم این انرژی آنها ادامه داشته باشد.

این بازیکن پرسپولیس در مورد فشار زیادی که پیش از گلزنی روی او وجود داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به پُستی که دارم، همه از من انتظار گلزنی دارند. خیلی اوقات شرایط بازی به گونه‌ای نیست که گل بزنید. خواسته‌های سرمربی از من در راستای بازی خوب تیم پرسپولیس بوده و شاید پنج درصد کار به گلزنی ربط داشته است. من وظایف دیگری هم داشتم که خوشحالم آنها را تا حدودی انجام دادم.

اولین گل زاهدی ۳ امتیازی بود

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره تأثیر صحبت‌ها پیرامون نیاز سرخپوشان به جذب مهاجم جدید بر عملکرد خودش گفت: این فشار همیشه در تیم‌های بزرگ وجود دارد و طبیعی است. توقع مردم از پرسپولیس بالاست و همه باشگاه‌ها مهاجمان زیادی دارند. موفقیت تیم از همه چیز مهم‌تر است.

زاهدی در مورد اینکه به نظر می‌رسد از تیم ملی ایران دور شده، تصریح کرد: حضورم در ایران به‌خاطر پرسپولیس بوده است. قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم، به برخی از اردوهای تیم ملی دعوت می‌شدم و بازی کردن برای این تیم باعث خوشحالی من است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا