اخبار ورزشی

اظهارنظر ۲ بازیکن آلومینیوم درباره حواشی دیدارشان برابر استقلال

اظهارنظر ۲ بازیکن آلومینیوم درباره حواشی دیدارشان برابر استقلال

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، علیرضا نقی‌زاده پس از شکست آلومینیوم مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، استقلال تیم قدرتمندی است، اما همانطور که دیدید تیم ما هم دست و پا بسته نبود و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و روی یک غافلگیری گل خوردیم که جا دارد از هواداران‌مان عذرخواهی کنم.

انتقاد کارشناس داوری از قضاوت «مبتدیانه» داور دیدار استقلال – آلومینیوم + فیلم

 

وی درباره درگیری‌هایی که در نیمه دوم بازی با استقلال به وجود آمد، خاطر نشان کرد: من خودم رفتم به درگیری پایان بدهم دیدم که از دو طرف به سمت من آمدند و حتی از مربیان هم بودند! این رفتارها زشت است. ما آمدیم بازی کنیم و نیامدیم که به هم بی‌احترامی کنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم درباره داوری دیدار تیمش مقابل استقلال هم گفت: توپ آخری که به تیر دروازه زدیم بعد از آن به نظر من پنالتی اتفاق افتاد.

در ادامه عارف حاجی عیدی درباره درگیری‌اش با محمدحسین مرادمند یادآور شد: من دیدم که در آن صحنه درگیری به وجود آمده است و رفتم که بازیکنان را جدا کنم، اما مرادمند یک مقدار جَوش را زیاد کرد. آنطور که من دیدم مرادمند روی تبریزی خطا کرد و بعد از آن پای مهاجم ما را هم لگد کرد. به دنبال این اتفاق رفتیم که بازیکنان را جدا کنیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا