کهگیلویه و بویراحمد

اظهار تأثر رئیس دادگستری از عمق مشکلات دهدشت/بیچاره شورای شهری که منشأ بدبختی مردم شود

به گزارش برگزیده های ایران از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی سعیدی امروز در نشست با اعضای شورای شهر دهدشت و سوق اظهار داشت: عمق محرومیت در شهر دهدشت دل آدم را رنج می‌دهد.

رئیس دادگستری کهگیلویه با اشاره به اینکه شهدا برای حراست از نظام اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکردند، گفت: سزاوار نیست ما مسؤول باشیم ولی بعد از گذشت ۴۰سال از انقلابی که برای محرومیت‌زدایی بود این وضع را ببینیم.

این مسؤول قضایی ادامه داد: کسانی که برای خدمت به مردم کوتاهی می‌کنند چه جوابی به خدا، پیامبر و شهدا دارند؟

 

وی با اشاره به مشکلات شهر و خنثی بودن نقش شورا در رسیدگی به وضع موجود، گفت: کسانی که مدتی به صندلی مسؤولیت تکیه زدند و هم و غم آنها حزب،گروه، طایفه و وابستگان و دوست و آشنا بود برای رفع مشکلات کاری نکردند.

حجت‌الاسلام سعیدی افزود: بخشی از آسفالت شهر مربوط به اوایل انقلاب است و هنوز مرمت نشده چه بسا منشأ تصادفات و مرگ و میر هم شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر همه کارهای شهرداری و انتخاب شهردار به شورای شهر سپرده شده است، گفت: بیچاره شورایی که به نفع اشخاص کاری انجام دهد و به خاطر حمایت از دوست و فامیل منشا بدبختی شهر شود.

رئیس دادگستری کهگیلویه با تأکید بر ضرورت ایفای نقش نظارتی شورای شهر ، افزود: سیمای شهر در گرو انجام دقیق و درست مقررات در نظر گرفته شده در کمیسیون ماده ۱۰۰ است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا