Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اعتبار راه‌آهن خرم‌آباد - دورود خارج از اعتبارات جاری تامین می‌شود/ تکمیل پروژه ۳ سال طول می‌کشد - خبرگزاری برگزیده های ایران
لرستان

اعتبار راه‌آهن خرم‌آباد – دورود خارج از اعتبارات جاری تامین می‌شود/ تکمیل پروژه ۳ سال طول می‌کشد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، رستم قاسمی صبح امروز در بازدید از پروژه راه آهن لرستان اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و اصلی کشور محسوب می‌شود‌ که به علت مشکلات مالی تعطیل شده بود.‌

وی با تاکید بر اینکه، قبل از سفر هیئت دولت جلساتی برای آن برگزار شده تا بعد از سفر فعال شود، گفت: به همکاران گفتیم که یک زمان‌بندی واقعی برای آن درنظر بگیرند تا بتوانیم با قرارگاه به توافق مالی و زمانی مناسبی برسیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اگر پروژه تامین اعتبار شود ظرف سه سال انجام خواهد شد گرچه پروژه سختی و ویژه‌ای است چراکه کمتر پروژه‌ای داریم که تنها ۳۰ درصد آن تونل باشد.

وی در رابطه با بحث تامین اعتبار پروژه راه آهن خرم‌آباد – دورود نیز گفت: باید از محلی خارج از اعتبارات جاری کشور انجام شود وگرنه برای آن پولی پیش‌بینی نشده است.

 قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگار برگزیده های ایران مبنی بر علت بالای آمار تصادفات با توجه به ایجاد زیرساخت‌های جدید در حوزه حمل‌و نقل و راه نیز بیان کرد: عوامل متعددی در این امر دخیل هستند و هنوز گلوگاه‌هایی در سطح جاده‌های کشور باید اصلاح شوند.

وی ادامه داد: نقاط حادثه‌خیز باید اصلاح و وضع خودرویی نیز بهبود پیدا کند  اما در میان عوامل موثر در تلفات، وضع جاده از همه مهم‌تر است.

انتهای پیام/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا