گلستان

اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای اتمام پروژه شهربازی گرگان/ پیشرفت فیزیکی ۳۴ درصدی شهربازی گرگان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، محمدرضا سبطی بعداز ظهر امروز در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: رویکرد شهردار گرگان و شورای ششم «توسعه درون‌افزای همزمان پروژه‌های بزرگ است در حال حاضر برای اتمام پروژه شهربازی گرگان نیاز به اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی است.

وی تصریح کرد: اکنون شاهد پیشرفت فیزیکی ۳۴ درصدی شهربازی شهر گرگان هستیم که امیدواریم با تلاش‌های مضاعف این پروژه تا پایان سال جاری به پیشرفت قابل قبولی برسد.

* اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت برنامه‌هایم در شهرداری گرگان است

شهردار گرگان با بیان اینکه اولویت شهرداری گرگان اتمام پروژه های نیمه تمام است، ابراز کرد: اولویت شهرداری گرگان سرعت بخشیدن برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است امیدواریم بتوانیم شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها در شهرستان گرگان باشیم.

سبطی با بیان اینکه شعار بنده به عنوان شهردار «رضایت شهروندان به هر قیمتی است»، افزود: برنامه‌های بسیار زیادی در دستور کار شهرداری است ولی با قدم‌های کوچک می‌توانیم به قدم‌های بزرگ دست پیدا کنیم و رضایت‌مندی شهروندان باید در اولویت قرار گیرد و بدیهی است یک بخشی از رضایت‌مندی شهروندان در گرو توسعه درون‌افزای محلات است.

وی در خصوص زیباسازی فضای شهری خاطرنشان کرد: باید زیباسازی را بشناسیم تا بتوانیم زیباسازی در فضای شهری را ایجاد کنیم اگر مدیر یا شهردار نتواند تعریفی از زیبایی داشته باشد قطعا شهر زیبایی نخواهیم داشت یقینا زیباسازی شهرها بسیار ارزشمند و مهم است.

شهردار گرگان اظهار کرد: متاسفانه در بسیاری از نقاط گرگان با کمبود سرویس بهداشتی مواجه هستیم که باید این مشکل مرتفع شود.
انتهای پیام/۸۳۰۱۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا