Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اعتراض به مرگ‌های پس از واکسن کرونا در کره جنوبی - خبرگزاری برگزیده های ایران
سلامت

اعتراض به مرگ‌های پس از واکسن کرونا در کره جنوبی

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از “ساوت کوریا نیوز” کره جنوبی، معترضان روز یکشنبه در شهر بوسان این کشور تجمع کردند و پیش از این در روز کریسمس هم تجمع مشابهی در شهر سئول پایتخت برگزار شده بود. معترضان تصاویر بزرگی از جان‌باختگان خانواده‌ها در دست داشتند و روایت‌هایی از چگونگی مرگ نزدیکان خود بعد از دریافت واکسن مطرح کردند.

معترضان از دولت درخواست کرده‌اند تا علل واکنش‌های نامطلوب را شناسایی کنند و قبول کنند که واکسن ها عامل این واکنش ها است.

بیش از یک هزار تن از مردم کره جنوبی بعد از دریافت واکسن جان خود را از دست داده اند اما دولت تنها علت چند مورد معدود را با واکسن مرتبط دانسته است. در یکی از این موارد که اثرات نامطلوب واکسن مورد اذعان قرار گرفت، یک دستیار پرستاری بعد از دچار شدن به فلج شدگی در پی واکسن آسترازنکا مزایای دولتی دریافت کرد.

کره جنوبی یکی از بالاترین میزان واکسیناسیون در جهان را دارد و اکنون حدود ۸۳ درصد از مردم کره جنوبی در برابر کووید-۱۹ واکسینه شده اند که بالاترین نرخ در بین کشورهای گروه -۲۰ است. 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا