گلستان

اعتراض شدید سرمربی والیبال رامسر به داوری دیدار برابر پاس گرگان

فرشاد سعیدی پس از شکست تیمش برابر تیم پاس گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در گرگان اظهار کرد: در ست اول روند خوبی داشتیم اما چند اشتباه داوری باعث شد روند رو به رشد ما متوقف شود و این بر روی تمرکز و اعصاب بازیکنان خیلی تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: با توجه به چهار شکست بازی‌های قبل شرایط روحی خوبی نداشتیم و شرمنده مردم خوب شهر رامسر هستیم، مردم این شهر حامی تیم هستند و با ناراحتی هوادارانمان ناراحت هستیم و با خوشحالی آنها خوشحال می‌شویم اما متاسفانه هنوز نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم و از این بابت ناراحت هستیم.

سرمربی تیم والیبال «هورسان» رامسر خاطرنشان کرد: تنها با بازی خوب نمی‌توانیم به جلو پیش برویم و باید پیروزی رقم بخورد تا روحیه بازیکنان برگردد.

وی اضافه کرد: ما در هر بازی سعی کردیم روند رو به رشدی داشته باشیم اما در این بازی عوامل باعث شد که تمرکز بازیکنان بر هم بخورد و باعث افت شدید روحیه بازیکنان را شاهد بودیم.

سرمربی تیم والیبال «هورسان» رامسر در پاسخ به این سوال که به نظر شما اشتباهات داوری در هر سه ست موثر و به ضرر شما بود؟، گفت: بله متاسفانه در ست اول داور در حالی خطای تور بازیکنان ما را دوبار اعلام کرد که ما اصلا خطای تور نداشتیم.

سعیدی گفت: در ست دوم هم زمانی که اوت را اعلام کرد بازیکن گرگان چندین سرویس را به نتیجه رساند و در نهایت هم آنجایی که کارت‌های زرد و قرمز داد تاثیر بالایی را در روند مثبت تیم گذاشت.

وی اضافه کرد: ما در این چهار بازی گذشته حتی یک کارت زرد هم نگرفتیم و قضاوت‌های امروز نشان می‌دهد اقدامات برنامه‌ریزی شده بود که تمرکز بازیکنان ما از بین برود و مشخص است که ما با ۶ داور بازی می‌کردیم.

سرمربی تیم والیبال «هورسان» رامسر بیان کرد: مگر می‌شود داوران یک خطای تیم گرگان را نگیرد، برایم خیلی جای تعجب است که این اتفاق رخ داد.

سعیدی بیان کرد: من به هیچ عنوان شکستم را بر گردن داور نمی‌اندازم و معتقدم بازیکنان آنقدر باید خوب بازی کنند که اشتباهات در این سطح هم نباید در نتیجه تاثیر بگذارد.

وی درباره اخراج «ناصر رحیمی‌پناه»، لیبرو تیم «هورسان» رامسر گفت: وقتی تمرکز بازیکنان به‌هم می‌خورد، بازیکن هم سعی می‌کند در برابر تصمیمات اشتباه داور از حق تیمش دفاع کند و معتقدم داور نباید در شرایطی که می‌داند خودش اشتباه کرده و بازیکن برای دفاع از حق اعتراض می‌کند نباید آنگونه برخورد می‌کرد.

سرمربی تیم «هورسان» رامسر درباره بازی آینده تیمش، تاکید کرد: ما نیاز داریم روحیه بازیکنان را تقویت کنیم تا نتیجه مثبت بگیریم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا