اجتماعی

اعتراف زورگیران خطرناک تهران به ۶۰ فقره سرقت

اعتراف زورگیران خطرناک تهران به ۶۰ فقره سرقت

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان با استفاده از سلاح سرد در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه  سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت ها توسط ۴مرد سابقه دار صورت گرفته است کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و بازبینی‌های دوربین مداربسته اطراف صحنه جرم هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها ئست به سرقت‌های زیادی زده‌اند.

دستگیری ۴ مرد فراری در رابطه با قتل زن جوان در افغانستان

کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در یکی از محله‌های تهران شناسایی و پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

متهمان در جریان تحقیقات به ۶۰ فقره  سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های تهران اعتراف و مالباختگان در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه گورزی با بیان اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر و ۷۷ دستگاه تلفن همراه مسروقه وی کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا