خراسان رضوی

اعتراف قاتلان به قتل مرد ۳۳ ساله تربت‌جامی پس از ۱۱ سال

غلام‌حسین کربلایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌جام با اشاره به اینکه در اوایل سال ۸۹ مردی ۳۳ ساله ساکن شهر تربت‌جام مفقود می‌شود، گفت: با پیگیری‌های قضایی و تحقیقات پلیس آگاهی مشخص می‌شود که فرد مفقودشده به دست افرادی که هویت آنان شناسایی‌شده به قتل می‌رسد و جسدش در منزل قاتلان دفن و سپس متواری شده‌اند.

بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب تربت‌جام افزود: با تلاش مستمر بازپرسی و پلیس آگاهی یکی از متهمانی که در قتل مشارکت داشته دستگیر می‌شود، تحقیقات و پیگیری‌های قضایی و پلیسی برای شناسایی محل اختفای متهمان دیگر ادامه می‌یابد که در نهایت متهمان در تهران شناسایی و با اعطای نیابت قضایی توسط افسران اعزامی از آگاهی تربت‌جام قاتلان دستگیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با انتقال به شهرستان در بازجویی‌های اولیه منکر قتل می‌شوند، تصریح کرد: با روش‌های تخصصی به‌کاررفته شده توسط بازپرسی نهایتاً متهمان لب به اقرار گشوده و به موضوع قتل مرد ۳۳ ساله تربت‌جامی اعتراف کردند.

کربلایی بیان کرد: همدستان دیگری که در قتل دخیل بودند به قاضی پرونده معرفی شدند که با دستور قضایی برای دستگیری آنان اقدام شد و پس از بازسازی صحنه قتل زوایای پنهان این موضوع که مخفی بود کشف شد و در این خصوص تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا