فرهنگ و هنر

اعتصابات سراسری اکران ۶ فیلم نتفلیکس را به تعویق انداخت

اعتصابات سراسری اکران ۶ فیلم نتفلیکس را به تعویق انداخت

– اخبار فرهنگی –

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران به نقل از یاهو، اعتصابات سراسری نویسندگان و بازیگران هالیوودی همچنان در حال پیشرفت است و این وضعیت نابسامان، باعث بروز اختلالات جدی در صنعت هالیوود شده است.

بر همین اساس، پلتفرم نتفلیکس در تازه‌ترین سیاست خود تصمیم گرفت تاریخ پخش ۶ فیلم خود را عقب بیندازد. بدین‌معنا، اعتصاب نویسندگان و بازیگران باعث شد تا نتفلیکس اعلام کند ۶ فیلمی که برای پخش در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده بود، در سال ۲۰۲۴ پخش خواهند شد.

فیلم Lift به کارگردانی اف گری گری، کارگردان آثاری چون فیلم The Fate of the Furious و فیلم Straight Outta Compton دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۵ آگست (۳ شهریور) پخش شود و زمان پخش آن تا تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) عقب افتاده است.

فرش قرمز فیلم تازه کریستوفر نولان به دلیل اعتصابات سراسری لغو شد

فیلم Damsel با بازی میلی بابی براون و آنجلا باست، فیلم دیگری است که اکران آن عقب افتاده و درحالی که قرار بود در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۱ مهر ۱۴۰۲) پخش شود، به زمان نامشخصی در سال ۲۰۲۴ موکول شده است.

همچنین فیلم A Family Affair با بازی زک افران، نیکول کیدمن، جوئی کینگ و کتی بیتس که قرار بود در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) پخش شود نیز زمان پخش آن همچون  Damsel  به تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۴ موکول شده است. 

فیلم Players با بازی جینا رودریگز و تام الیس، دیگر فیلم نتفلیکس محسوب می‌شود که قرار است در سال ۲۰۲۴ شاهد پخش آن از نتفلیکس باشیم.  Shirley با بازی رجینا کینگ، پنجمین فیلمی است که تاریخ اکران آن تا سال ۲۰۲۴ عقب افتاده است.

سرانجام، فیلم Spaceman با بازی آدام سندلر، ششمین فیلم نتفلیکس است که باید در سال ۲۰۲۴ منتظر پخش آن باشیم.

البته نتفلیکس تنها استودیویی نیست که زمان پخش پروژه‌های بزرگ سینمایی خود را به تعویق انداخته است. پلتفرم‌های دیگری چون هولو و سونی نیز انتشار بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جدید خود را به تعویق انداخته‌اند.

 به نظر می‌رسد که با تداوم اعتصابات سراسری نویسندگان و بازیگران هالیوودی، باید منتظر شمار بیشتری از فیلم‌ها و سریال‌هایی باشیم که  روند پخش‌شان با اخلال روبه‌رو می‌شود. 

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا