اخبار ورزشی

اعتصاب ادامه‌دار پاوار در بایرن مونیخ/ اینتر ضرب‌الاجل تعیین کرد

اعتصاب ادامه‌دار پاوار در بایرن مونیخ/ اینتر ضرب‌الاجل تعیین کرد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، بنجامین پاوار که همچنان برای جدایی از بایرن مونیخ پافشاری می‌کند تا بتواند پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری راهی اینتر شود، در سه جلسه از چهار جلسه تمرینی اخیر بایرن مونیخ غایب بوده است. طبق گزارش نشریه «بیلد» آلمان؛ باشگاه بایرن مونیخ که پیش از این دلیل غیبت این مدافع فرانسوی در تمرینات را بیماری این بازیکن عنوان کرده بود، هنوز درباره غیبت وی در تمرینات روزهای جمعه و شنبه باواریایی‌ها توضیحی ارائه نداده است.  

بر اساس این گزارش؛ نشانه‌ها رو به افزایش است که پاوار ۲۷ ساله دست به اعتصاب زده تا مدیران باشگاه بایرن مونیخ را برای فروش  خود به اینتر تحت‌فشار قرار دهد. این اولین مورد در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ است که بازیکنی برای انتقالش به تیمی دیگر این‌طور دست به اعتصاب می‌زند. پاوار برای بازی امشب (یکشنبه) مقابل آگزبورگ در  هفته دوم بوندس‌لیگا هم در ترکیب بایرن مونیخ نخواهد بود.

بایرن مونیخ در این تابستان به دنبال به خدمت گرفتن کایل واکر از منچسترسیتی بود اما این مدافع انگلیسی در نهایت ترجیح داد در این تیم لیگ برتری بماند. بایرنی‌ها حالا روی پروژه به خدمت گرفتن تروه چالوبا از چلسی کار می‌کنند و او را به عنوان جانشین پاوار در نظر دارد.

قرارداد صالیحمیدزیچ با بایرن مونیخ فسخ شد

دو باشگاه بایرن مونیخ و اینتر پیش از این بر سر انتقال پاوار در ازای ۳۰ میلیون یورو به علاوه ۲ تا ۳ میلیون یورو بند پاداش‌ها به توافق رسیده‌اند اما بایرن تنها در صورتی با جدایی این مدافع فرانسوی موافقت خواهد کرد که بتواند بازیکنی را جانشین او کند.

روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» هم خبر داد؛ اینتر برای بایرن مونیخ ضرب‌الاجل تعیین کرده که تا فردا (دوشنبه) پاسخ نهایی در مورد پاوار را بدهند، در غیر این صورت از این معامله خارج خواهد شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا