قم

اعزام بدمینتون‌بازان قم به رقابت‌های انتخابی تیم ملی

علی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: از روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه به مدت دو روز هیات بدمینتون قم در تالار زنده‌یاد حامد فرهمندموحد میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون ویژه پسران رده‌های سنی ۱۵ و ۱۷ سال است و جمعی از استعدادهای این رشته از سراسر کشور در قم رقابت می‌کنند.

وی در ادامه به حضور نخبه‌های بدمینتون قم در این مسابقات نیز اشاره و بیان کرد: حضور سه بازیکن قم در انتخابی تیم ملی شامل محمدمعین خاکی و پرهام اقتداری‌فر در رده سنی زیر ۱۷ سال و همچنین امیرمحمد پاک‌نژاد در رده زیر ۱۵ سال قطعی شده و امیدواریم نماینده‌های قم با دست پر از میدان خارج شوند.

دبیر هیات بدمینتون استان قم همچنین از اعزام دو داور قم برای قضاوت مسابقات کشوری خبر داد و افزود: خانم‌ها ساناز پیرمرادی و ملیکا محمودی‌راد به عنوان نماینده‌های داوری قم به دعوت فدراسیون بدمینتون از ۱۹ تا ۲۱ آبان جشنواره استعدادیابی دختران زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال کشور در شهرستان دلیجان را قضاوت می‌کنند.

وی همچنین از اعزام مینا بهرامی به انتخابی تیم ملی زیر ۱۳ سال در  تهران خبر داد و افزود: این رقابت‌ها نیز تا جمعه ۲۱ آبان برگزار می‌شود، ضمن اینکه سه بازیکن دیگر از قم به انتخابی تیم ملی زیر ۱۱ سال و زیر ۱۳ سال در شهرستان اردکان اعزام می‌شوند که این نفرات در رده زیر ۱۱ سال پویان بیوکی و آرین شایسته‌فر و در رده زیر ۱۳ سال پرهام فراهانی هستند که تا روز شنبه ۲۲ آبان ماه رقابت‌ آنها به طول خواهد انجامید.

فرجی همچنین به رقابت تیم رعد پدافند هوایی قم در مسابقه حساس هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: تیم رعد بعد از پیروزی ارزشمند مقابل چادرملو اردکان، در هفته هفتم با پروتئین ۹۹ البرز در خانه حریف دیدار می‌کند، این بازی از ساعت ۱۵ عصر روز پنجشنبه ۲۰ آبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا