قم

اعزام ورزشکاران ۲۲ هیات ورزشی قم به المپیاد استعدادهای برتر ایران

محمد علیمردانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان امسال برای برگزاری سومین دوره بازی‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور برنامه‌ریزی کرده و این المپیاد در ۲۵ رشته ورزشی بخش پسران و ۱۷ رشته ورزشی بخش دختران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از المپیاد با حضور ۳۹۳ ورزشکار دختر و پسر ادامه داد: پیش‌بینی شده ۲۴۰ ورزشکار پسر و ۱۵۳ ورزشکار دختر با همراهی ۷۰ مربی و ۴۹ سرپرست  به این دوره از المپیاد اعزام شوند.

علیمردانی از برگزاری رقابت‌های این المپیاد در هفت رشته با همکاری مشترک وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این همکاری مشترک در برگزاری رقابت‌های هفت رشته پسران و چهار رشته دختران انجام می‌شود و مجموعا ۵۵ ورزشکار پسر و ۳۳ ورزشکار دختر در کنار ۱۹ مربی و ۱۴ سرپرست از استان قم به رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه به حضور ورزشکاران قمی در این المپیاد اشاره و ابراز کرد: در مجموع ورزشکاران ۲۲ هیأت ورزشی به این المپیاد اعزام خواهند داشت و تیم‌­های ورزشی قم هم اکنون مشغول آماده‌سازی برای حضور موفق در این المپیاد هستند.

وی در پایان عنوان کرد: طبق پیش‌بینی اولیه استان قم میزبان دو رشته کبدی و کوراش در سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران  را بر عهده دارد و این مسابقات نیمه دوم بهمن ماه سال جاری به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا