سیاسی

اعزام کاروان‌های ویژه دانشجویان متاهل و نابینا به پیاده‌روی اربعین

اعزام کاروان‌های ویژه دانشجویان متاهل و نابینا به پیاده‌روی اربعین

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری برگزیده های ایران، سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران، مرداد ماه در نشست ستاد اربعین دانشگاه تهران که با حضور جمعی از نمایندگان دانشجویی و مدیران دانشگاه برگزار شد، به بررسی سازوکارهای اجرایی اعزام کاروان‌های دانشجویی به مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین پرداخت. 

وی تاکید کرد: اعزام دانشجویان مشتاق حضور در پیاده‌روی اربعین با استفاده از ظرفیت اجرایی خود دانشجویان در تشکل‌ها و نهادهای دانشجویی راهبری شود. بدنه مدیریتی دانشگاه باید تلاش کند تا تسهیلات لازم (نقدی و خدماتی) برای دانشجویان فراهم شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه و همچنین مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران در حین این جلسه، نسبت به صدور دستورهای لازم به منظور تامین منابع مالی فوری و ضروری برای اعزام کاروان‌های دانشجویی به کربلای معلی در ایام اربعین اقدام کردند.

 احمد نوحه‌گر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران همچنین در این جلسه ستاد اربعین دانشگاه در مذاکره تلفنی با رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواستار تخصیص اعتباری به منظور تسهیل اعزام و افزایش ظرفیت اعزام دانشجویان دانشگاه تهران به مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین شد.

 الهام امین‌زاده، معاون بین‌الملل دانشگاه تهران نیز به رایزنی با روسا و معاونان دانشگاه‌های عراق در کربلا و نجف به منظور جلب حمایت برای تسهیل سفر دانشجویان در ایام اربعین اشاره کرد.

نماینده بسیج دانشجویی نیز جزئیات برنامه اعزام کاروان‌های خواهران دانشجو، برادران دانشجو، دانشجویان متاهل و دانشجویان نابینای دانشگاه تهران در اربعین امسال را اعلام کرد. دکتر عبدالرضا سیف مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران نیز بر استفاده از ظرفیت دانشجویی به منظور مدیریت و اجرای اعزام دانشگاهیان تاکید کرد.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا