آذربایجان غربی

اعزام ۵۵۰ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی در آذربایجان‌غربی

 احمد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از آغاز رزمایش سراسری اقتدار گرو‌ه‌های جهادی در استان خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش شنبه ۲۹ آبان ساعت ۹ صبح با شرکت ۵۵۰ گروه جهادی به صورت استانی در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در استان همگام با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد، ادامه داد: همزمان با آغاز این رویداد، گروه‌های جهادی به مناطق هدف برای خدمت‌رسانی جهت ارائه خدمات پزشکی و دامپزشکی، واکسیناسیون، احداث خانه محروم، آزادسازی زندانیان و توزیع کمک‌های مومنانه اعزام خواهند شد.

این مسئول ضمن ابراز خشنودی از استقبال جوانان جهادگر برای شرکت در این قبیل رویدادها، اظهار کرد: مردم‌محوری مهم‍‌ترین رویکردی است که در این قبییل رویدادها دنبال می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در گروه‌های جهادی بسیج، رزمندگان جبهه مبارزه با فقر و محرومیت هستند، به طوری که برای خدمت به ولی‌نعمتان در محروم‌ترین مناطق کشور تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز گروه‌های جهادی بسیج به عنوان میدان‌داران عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در عرصه حاضر هستند و  در خط مقدم خدمت به مردم در مناطق محروم کشور می‌باشند.

انتهای پیام/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا