کهگیلویه و بویراحمد

اعضای شورای شهر دهدشت به خود بیایند/زمان پاسخگویی به مردم است

به گزارش برگزیده های ایران از کهگیلویه، دارا کریمی‌نژاد امروز در نشست توجیهی اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت و سوق اظهار داشت: اعضای شورای شهر در زمان تبلیغات انتخابات از یادمان شهدا شروع کرده و عهد بستند که به مردم خدمت کنند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه بیشترین تخلفات انتخاباتی از سوی همین افراد صورت گرفت، گفت: رأی مردم را گرفتند اما حالا از اعتماد آنها سوء استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از اعضای شورای شهر اختیار و قدرت تصمیم‌گیری از خود ندارند، اضافه کرد: برای حضور در جلسات از دیگران کسب اجازه می‌کنند و شب قبل جلسه می‌گیرند که چه بگویند.

کریمی‌نژاد گفت: هر جا کم می‌آورند می‌گویند نماینده گفت و فرماندار، تعجب می‌کنم! و طنز ماجرا اینجاست زمان تبلیغات شعار داد در صورت ورود به شورا چنین می‌کنم و چنان، درآمد پایدار ایجاد می‌کنم و شهرداری انتخاب می‌کنم که شهر گلستان شود، حالا اما به امید ارزش افزوده نشسته است.

فرماندار کهگیلویه گفت: اعضای شورای شهر به خود بیایند،الان زمان پاسخگویی به مطالبات مردم است.با مردم صادق باشیم اگر نمی‌توانیم کاری کنیم شفاف بگوییم.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات سطح شهر از قبیل سد معبر چیزی نیست که قابل رفع نباشد، اضافه کرد: واحد حقوقی شهرداری، حراست و روابط عمومی برای چیست؟  چرا به وظایفشان عمل نکنند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا