کهگیلویه و بویراحمد

اعلام آمادگی دستگا‌ه‌های خدمات رسان جهت همکاری با شهرداری سی‌سخت در حفاری‌ها

به گزارش برگزیده های ایران از سی‌سخت، جلسه کمیسیون حفاری و هماهنگی با ادارات و دستگاه‌های حفار با حضور معاون فرماندار دنا، شهردار سی سخت، رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت و اعضای‌ کمیسیون  به منظور مشخص شدن وضعیت حفاری‌های سطح شهر با در خواست شهردار و شورای شهر سی سخت و همکاری فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری دنا برگزار شد.

روستا معاون فرماندار دنا تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر را موجب تسریع در کارها و صرفه جویی در هزینه ها و تسهیل در کار مردم دانست و گفت: برای هرگونه حفاری جهت احداث شبکه‌های گاز، آب، مخابرات و تأسیسات زیر بنایی دیگر باید مجوزات لازم و قانونی از ادارات ذی‌ربط اخذ شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام تقی‌زاده ریاست شورای اسلامی شهر سی سخت ضمن برشمردن مشکلاتی که به واسطه حفاری‌ها و عدم ترمیم آنها در سطح شهر برای شهروندان به وجود آمده اصلاح منحول‌های  واقع در سطح شهر و نصب کنتورهای گاز مشترکین حادثه دیده در زلزله را خواستار شد.

کیانوش صیادی شهردار سی سخت عدم عقد قرارداد  شرکت‌های حفار با شهرداری و عدم همکاری  با شهرداری جهت انعقاد قرارداد را یکی از مشکلات پیش روی شهرداری و شهروندان در بحث حفاری‌ها و ترمیم آنها ذکر کرد و از شرکت‌های حفار خواست جهت رفع مشکل و مشخص شدن وضعیت ترمیم حفاری‌ها نسبت به انعقاد قرارداد با شهرداری اقدام کنند.

صیادی اظهار داشت: مباحث ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده و اطلاع رسانی های لازم در محل های حفاری باید صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه صیادی مدیر اداره برق و رهنورد مدیر شرکت گاز با ارائه نقطه نظرات خود جهت هرگونه همکاری و هماهنگی با شهرداری و مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر آمادگی خود را اعلام کردند.

هماهنگی با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جهت هرگونه حفاری، شناسایی و ترمیم حفاریهای سطح شهر توسط شرکت های حفار، انعقاد قرارداد  جهت ترمیم حفاریها،با شهرداری و دهیاری،هماهنگی با فرمانداری توسط شرکت های خدمات رسان جهت قطع انشعابات ادارات بعلت بدهی از جمله مصوبات  این  جلسه بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا