فرهنگ و هنر

اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران

اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از روابط عمومی، یازدهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران IDPEX با هدف ارائه آخرین دستاوردهای مربوط به حوزه صنعت چاپ دیجیتال و بخش‌های وابسته ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  به ریاست جلال ذکایی در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

ماشین‌آلات چاپ فضای باز، ماشین‌آلات نشر رومیزی (کپی پرینتر، پرینترهای لیزری و جوهرافشان و…)، ماشین آلات چاپ روی اجسام سخت، ماشین‌آلات لمینیت و کوتینگ، ماشین‌آلات عملیات تکمیلی، ماشین‌آلات برش و حکاکی، ماشین‌آلات چاپ سه‌بعدی، مواد مصرفی سطوح چاپ‌شونده (پارچه، بنر، فلکس، وینیل، مش، PVC و…)، مرکب و جوهر چاپ، سیستم‌های گردش کار، سیستم‌های مدیریت اطلاعات و استارت‌آپ‌های حوزه چاپ کالاهایی هستند که در این نمایشگاه ارائه می‌شوند.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه تا ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و درصورت تکمیل ظرفیت سالن‌های تحت پوشش پیش از تاریخ فوق، برگزارکننده از پذیرش درخواست‌های جدید معذور خواهد بود.

ناوگان صنعت چاپ هم چنان فرسوده/کاهش سفارشات چاپ در ۱۴۰۲

فضای هر غرفه از ۴۸ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه به شرکت‌کنندگان خودساز تحویل داده می‌شود و شرکت‌کنندگان از ۲۴ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه می‌توانند چیدمان کالای نمایشی و تزئین داخل غرفه خود را آغاز کنند.

افتتاح رسمی نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعات بازدید از نمایشگاه ۱۰ صبح لغایت ۶ بعدازظهر است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به بخش نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران در سایت https://toranjgroup.com/ مراجعه کنند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا