اصفهان

اعلام شرایط اعطای زمین رایگان به خانوارهای اصفهانی

اعلام شرایط اعطای زمین رایگان به خانوارهای اصفهانی

به گزارش برگزیده از اصفهان، اصفهانی‌های دارای چهار فرزند و بیشتر در صورت دارا بودن شرایط لازم، برای دریافت زمین رایگان می توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: براساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به صراحت ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، واگذاری زمین به مساحت حداکثر ۲۰۰ مترمربع با در نظر گرفتن ضوابطی، بالمناصفه به پدر و مادر صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: مطابق با قانون فوق وزارت راه و شهرسازی مکلف است هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد این بند را به کمیسیون‌های عمران، اجتماعی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

قاری‌قرآن تصریح کرد: خانوارهای اصفهانی در صورت داشتن چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال فقط تا پایان سال ۱۴۰۲ امکان بهره‌مندی از این قانون و دریافت زمین رایگان را دارند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا