اخبار ورزشی

اعلام لیست جدید تیم ملی؛ بازگشت کنعانی‌زادگان و دو استقلالی

اعلام لیست جدید تیم ملی؛ بازگشت کنعانی‌زادگان و دو استقلالی

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بنا به تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، ۲۳ بازیکن زیر جهت حضور در اردوی تیم ملی و تورنمنت اردن به این تیم دعوت شدند:

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سید حسین حسینی، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد دانشگر، امین حزباوی، صادق محرمی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، محمد محبی، جواد حسین‌نژاد، مهدی طارمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهرداد محمدی، کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون.

بر اساس این گزارش، علی قلی‌زاده، مجید حسینی، علی کریمی و مهدی ترابی با وجود برگشت به شرایط تمرینی به دلیل خطر مصدومیت مجدد به این اردو دعوت نشدند تا جهت تکمیل فرایند درمانی و آمادگی جسمانی، در اختیار کادر فنی و پزشکی باشگاه خود قرار گیرند. همچنین وحید امیری، میلاد سرلک، یاسین سلمانی و امید نورافکن نیز به دلیل مصدومیت در این فهرست حضور ندارند تا فرایند درمان خود را تکمیل کنند.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی باید ساعت ۱۲، خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. به منظور تداوم نظم رسانه‌ای، حضور خبرنگاران همزمان با معرفی ملی‌پوشان به کادر فنی مجاز نیست.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رُم در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشت و حالا به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی بازگشته است.

۲۵۸ ۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا