اردبیل

اعلام نتایج تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری اردبیل تا دو هفته آینده

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، بهرام شیخلووند عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بعد از حدود ۹ ماه معطلی و با پیگیری‌های شهردار اردبیل در ماه گذشته، اظهار کرد: پس از اعلام نتایج آزمون مذکور، آمار شرکت‌کنندگان به همراه سوابق کاری افراد در شهرداری، از طریق سامانه دولت به وزارت کشور اعلام شده است که نتیجه نهایی تبدیل وضعیت این نیروها نیز نهایتاً تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد.

وی افزود: طبق بخشنامه وزارت کشور، از این به بعد هیچ‌گونه نیروی شرکتی به‌غیر از بخش رفت و روب و فضای سبز نمی‌تواند در بدنه مجموعه شهرداری مشغول به کار شود و براساس همین بخشنامه، نیروهای شرکتی شاغل در دو بخش رفت و روب و فضای سبز نیز از نیروهای با مدرک غیردانشگاهی خواهد بود و به هیچ عنوان افراد دارای مدرک دانشگاهی در دو بخش ذکر شده به‌کارگیری نمی‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: طبق بخشنامه صادر شده از سوی سازمان همیاری شهرداری و دهیاری‌ها و وزارت کشور در اسفند ماه سال ۹۹ مبنی بر تبدیل وضعیت بدون آزمون فرزندان جانبازان و ایثارگران بالای ۶ ماه حضور در جبهه، با پیگیری شهردار اردبیل و پس از مدت‌ها مسکوت ماندن بخشنامه مورد اشاره، نسبت به تبدیل وضعیت این نیروها به تعداد ۲۵۵ نفر در مجموعه شهرداری اردبیل اقدام شده است.

وی عنوان کرد: حدود ۲۱ نفر از نیروهای قراردادی فرزندان جانبازان و ایثارگران مجموعه شهرداری نیز بر اساس همان بخشنامه و در همین مدت به صورت رسمی استخدام می‌شوند.

شیخلووند گفت: اراده شهرداری اردبیل بر این اساس است که طبق اولویت‌ها و با ساماندهی نیروهای شرکتی موجود، بحث نیروی شرکتی را برای همیشه در این مجموعه جمع‌آوری نماید.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا