اردبیل

اعمال قانون برای ۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی سرعین

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، محمد حسنی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  ماموران گشت یگان حفاظت اراضی کشاورزی مرتبا حوزه عمل شهرستان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه  ساخت و ساز غیر مجاز به  آنها اخطار صادر می‌کند.

وی افزود: در صورت عدم تمکین متخلفین با اخذ دستور مقام محترم قضایی و با حضور اکیپی متشکل از نیروی انتظامی، رئیس اداره امور اراضی، کارشناس واحد حقوقی به همراه مامور گشت یگان حفاظت اراضی کشاورزی نسبت به قلع و قمع آن اقدام می‌گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین بیان کرد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، هرگونه تغییر کاربری، تفکیک اراضی کشاورزی، دیوارکشی، ساخت و ساز در مزارع و باغ ها خارج از طرح هادی بدون اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی ممنوع بوده و با متخلفان علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی، طبق قانون برخورد خواهد شد.

ایجاد یگان حفاظت اراضی کشاورزی در شهرستان سرعین

حسنی تشریح کرد: برای پیشگیری و مقابله با تغییر کاربری، زمین خواری و تخریب غیر مجاز اراضی کشاورزی، یگان حفاظت اراضی کشاورزی در شهرستان سرعین ایجاد شده و هم اکنون فعال است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (تلفن۱۳۱) و یا با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین گفت: از اهالی محترم خواستاریم، چنانچه قصد احداث بنا یا دیوارکشی اراضی زارعی و باغی خود را دارند، حتما قبل از هرگونه اقدامی، با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و مشاوره با کارشناسان اداره امور اراضی نسبت به دریافت مجوز قانونی اقدام نمایند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا