آذربایجان غربی

اعمال ممنوعیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی سرهنگ مشتاق با اشاره به ممنوعیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: برابر مصوبات جدید ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا  محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید تردد بین استانی از ساعت ۱۲مورخه۲۴مرداد ماه شروع وتاساعت ۲۴ روز جمعه مورخه  پنج شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این مدت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به داخل استان ممنوع بوده و در تمام مبادی ورودی استان موضوع با جدیت پلیس کنترل و خودروها برگشت داده خواهند شد.

جانشین پلیس راه انتظامی استان تاکید کرد: در داخل استان تردد بین شهرستانی توسط دوربین‌های ثابت ثبت تخلف موجود در محورهای مواصلاتی کنترل و به طور قطع اعمال قانون خواهند شد.

وی ادامه داد: تمام مجوزهای تردد صادر شده در تاریخ‌های اعلامی باطل و هیچ گونه مجوز تحت هیچ شرایطی صادر نخواهد شد و فقط تردد وسایل نقلیه عمومی، حمل بار و مسافر آزاد می‌باشد.

مشتاق با اشاره به اینکه محدودیت تردد که قبلا اجرا می‌شد به تذکر لسانی و جریمه ختم می‌شد، اما در حال حاضر منع سفر داریم یعنی اجازه ادامه سفر به هیچ راننده‌ای نمی‌دهیم خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان خواستاریم که با مجموعه انتظامی استان در اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها همکاری کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا